La Formació continua de monitors. Aquest any passat juntament amb l’Associació ELNA de Vilanova i la Geltrú, hem format els nostres monitors en l’educació emocional , per tal de poder millorar l’atenció educativa que donem als infants i joves que passen per la nostra casa. Així com no baixant les ràtios de monitors/es per infant, per poder mantenir un nivell alt d’atenció personalitzada a cada escola o grup que ve a fer activitats amb nosaltres.
Professionalització del personal de cuina. En l’actualitat cada cop s’aconsegueix automatitzar més els serveis, especialment el de menjar, a traves de l’ús de cuina freda o el menjar de 4ª gama en el que es refereix a col·lectivitats; en canvi, nosaltres ens agrada disposar d’un equip de cuina ben format, cuinant el nostre propi menjar i treballant el màxim possible amb empreses de la nostra zona.
Això també ens dona molta tranquil·litat al donar menjars per a persones al·lèrgiques o intolerants a alguns aliments, ja que elaborem amb matèria primera el seu menjar controlant així tots els ingredients.
La millora continua de les instal·lacions Molts ja ho sabeu, cada any quan torneu veieu alguna millora respecte l’any anterior, en part gràcies a vosaltres, que ens feu arribar les vostres inquietuds o propostes de millora. Aquest 2018 hem finalitzat el projecte de millora de pistes esportives i instal·lacions exteriors com ara el Porxo i el nou sistema de recollida selectiva.
Així doncs, esperem seguint sent la vostra segona casa, oferint-vos un servei familiar, però de qualitat on poder-vos atendre de forma personalitzada.
Atentament.
L’equip dirigent de la Casa de Colònies el Pinar.
Quant a l'autor